وزیراعظم عمران خان کا تھرکی صورتحال پر اظہارتشویش

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان نے تھر کی صورتحال پراظہار تشویش کرتے ہوئے پارٹی رہنماؤں کو ہدایت کی کہ وہ جلد از جلد تھر کا دورہ کرکے صحت عامہ کے مسائل پرعوام کوریلیف فراہم کریں۔

پارلیمنٹ ہاؤس اسلام آباد میں وزیراعظم سے صدرپی ٹی آئی سندھ امیربھٹو اور رکن سندھ اسمبلی حلیم عادل شیخ نے ملاقات کی۔ اس موقع پروزیراعظم کے معاون خصوصی نعیم الحق، افتخار درانی اور سیکرٹری جنرل ارشد داد بھی موجود تھے۔

وزیراعظم نے پی ٹی آئی سندھ کے صدراورسیکرٹری جنرل پر مکمل اعتماد کا اظہار کرتے ہوئے انہیں ہدایت کی کہ پارٹی کے منشورپرعمل اورپالیسیوں کے تسلسل کو جاری رکھا جائے۔

اس موقع پرصوبہ سندھ سے متعلق مختلف امورپرتبادلہ خیال کیا گیا۔ وزیراعظم عمران خان نے تھرکی صورتحال پرتشویش کا اظہارکرتے ہوئے پارٹی رہنماؤں کوہدایت کی کہ وہ جلد ازجلد تھرکا دورہ کرکے صحت عامہ کے مسائل پرعوام کوریلیف فراہم کریں۔

وزیراعظم نے کہا کہ حکومت سندھ اورسندھیوں کے حقوق کا تحفظ کرے گی، پی ٹی آئی سندھ کے کارکن ہمارا سرمایہ ہیں، ان کے حقوق کا تحفظ کیا جائے گا، وزیراعظم نے پی ٹی آئی کی مقامی قیادت کویونین کونسل سطح پرمنظم کرنے اور آئندہ بلدیاتی انتخابات کی تیاری کی ہدایت بھی کی۔

اپنا تبصرہ بھیجیں