fawad-chaudhry

شہبازشریف کی گرفتاری احتساب کی طرف اہم قدم ہے: فواد چوہدری

اسلام آباد: وفاقی وزیراطلاعات فواد چوہدری نے شہبازشریف کی گرفتاری کے بعد مزید بڑی گرفتاریوں کا عندیہ دے دیا۔

شہبازشریف کی گرفتاری پر رد عمل دیتے ہوئے اپنے بیان میں وفاقی وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے کہا کہ یہ تو پہلی گرفتاری ہوئی ہے، ابھی مزید بڑی گرفتاریاں ہونے والی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ احتساب کا عمل مزید آگے بڑھےگا، کرپشن کےخلاف حکومت کی زیروٹالرنس پالیسی ہے۔

اسلام آباد میں میڈیا سے گفتگو کے دوران فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ یہ وہ مقدمات ہیں جو پچھلے دور میں نیب نے قائم کیے تھے جو بعد میں چلتے رہے، نیب نے تمام کارروائی کے بعد اب تحقیقات کا آغاز کیا ہے، ابتدائی تحقیقات میں نیب نے دیکھ لیا ہے کہ مقدمات میں وزن ہے، آشیانہ ہاؤسنگ اسکیم میں 56 ارب روپے کی کرپشن کے الزامات ہیں اسی میں شہبازشریف کو گرفتار کیا گیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ حکومت اس تمام معاملے میں غیر جانبدار ہے، نیب کو جو تعاون درکار ہوگا وہ دیں گے، نیب کی ہر طرح کی مدد کرنے کو تیار ہیں۔

وزیر اطلاعات کا کہنا تھاکہ نیب ایک آزاد ادارہ ہے یہ حکومت کے کنٹرول میں نہیں، نیب کی انتظامی مدد کرسکتے ہیں کریں گے، شہبازشریف کی گرفتاری خوش آئندہ اور نیب کا ایک بڑا قدم ہے، یہ احتساب کی طرف یہ ایک اہم قدم ہے، ہم چاہتے ہیں اس معاملے کو آگے بڑھنا چاہیے، باقی مقدمات میں ملوث بڑے لوگوں کو بھی گرفتار ہونا چاہیے، عوام چاہتے ہیں کہ پاکستان کو جن لوگوں نے لوٹا ان کا احتساب ہوناچاہیے۔

اپنا تبصرہ بھیجیں