وزیراعظم نے کوئٹہ میں نیا پاکستان ہاؤسنگ اسکیم کا سنگ بنیاد رکھ دیا

کوئٹہ: وزیراعظم عمران خان نے کوئٹہ میں نیا پاکستان ہاؤسنگ اسکیم کا سنگ بنیاد رکھ دیا۔

وزیراعظم عمران خان نے کوئٹہ میں نیا پاکستان ہاؤسنگ اسکیم کا سنگ بنیاد رکھ دیا ہے، اس موقع پر تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ سیکریٹری ہاؤسنگ نے منصوبے کے لیے جنون کے ساتھ کام کیا، ایک عام آدمی کی سب سے بڑی ضرورت چھت ہوتی ہے تاہم پاکستان میں تنخواہ دار طبقہ کا آمدن سے گھر نہیں بن سکتا، بدقسمتی سے پاکستان میں تنخواہ دار طبقے کے لیے وقت کے ساتھ ساتھ گھر بنانا مشکل ہوگیا ہے۔

وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ پاکستان میں گھر کےلیے قرضہ لینا مشکل ہے، گھر بنانے کے لیے قرضوں کے حوالے سے اسمبلی میں قانون سازی کررہے ہیں جب کہ ہوسکتا ہے کہ پانچ سال بعد 50 لاکھ سے زیادہ گھر بن جائیں۔ ان کا کہنا تھا کہ ہم کہتے ہیں مدینہ کی ریاست سب کے لیے ماڈل ہے، گھربنانے سے 40 صنعتوں کو روزگار ملنا شروع ہوجائے گا، چاہتے ہیں نوجوان سرکاری نوکریوں کے بجائے اپنا بزنس کریں۔

وزیراعظم نے کہا کہ پاکستان ایلیٹ کلاس کے لیے رہ گیاہے، 2 طرح کے نظام کی وجہ سے پاکستان عظیم ملک نہیں بن سکا، اللہ تعالیٰ جب ملک کا سربراہ بناتاہے وہ بہت بڑی ذمہ داری دیتا ہے تاہم ہماری حکومت بلوچستان کو اوپراٹھائے گی۔ انہوں نے کہا کہ بڑے بڑے ڈاکو پکڑے جارہے ہیں، پہلی دفعہ بڑے ڈاکوؤں کو پکڑا جارہا ہے ورنہ ہمیشہ غریب جیل میں جاتا ہے، 7 دن جیل میں گزارے وہاں صرف غریب آدمی تھا بڑے ڈاکو اسمبلی میں تھے۔

اشتہار


اپنا تبصرہ بھیجیں